Sunday 22 May 2011

Selamat Jalan ke KIWI LAND

Ok benda ni berlaku semalam tapi baru today aku dapat upload, si dia tinggalkan aku untuk sepuluh hari bersama team dia ke KIWI LAND pweeewitt..you mmg hebat lar kekasih..anyway so proud of you and i can see you sangat happy kesana..hope and menyukai dan enjoice!!

Perjalanan yang mengambil masa lebih kurang 13jam pasti sudah memenatkan bukan? tapi alhamdulillah kamu sms pagi tadi pukul 645am kata sudah sampai..so sudah pasti teruja bukan..

Semalam almost 48 orang batalion Public Mutual dan mostly group Champion in the house yang conquer flight ke sana..Tahniah!! harap harap korang dapat lapang kan fikiran dan balik dengan semangat yang berkobar kobar..

well aku taktahu kenapa aku masukan entry ini but basically aku rasa macam hilang sesuatu..haih..cepat cepat larh sepuluh hari ni habis..bosan bangat dah ni


sebetulnya aku dan si dia tak pernah berpisah pun jauh jauh macam ni sepanjang kami kenal..kalau ada pun aku atau dia try utk balik secepat mungkin utk see each other..sure lar korang rasa nak muntah baca drama minggu ini..tapi aku rindu dowh..tolong arr faham..kalau korang kutuk aku..memang saja arr nak kena sepak..tak pun..cuba kau hantar orang kau sayang jauh jauh selama sebulan tgk apa jadi..tah tah teruk lagi dari aku..hekhekhek..ok larh..bosan..dah lar tuh babai

No comments:

Post a Comment