Tuesday 17 May 2011

Badminton dan kasut!

a'hah...dan setelah berjalan proses bersukan aku secara consistent maka wujudlah beberapa permasalahan..nway aku nak cerita sedikit apa yang berlaku last 2 3 kali aku turun ke court badminton bagi rutin aku utk bersukan..alhamdulillah sakit sakit badan aku telah hilang dengan cepat dan recover bagi membolehkan aku beraksi dengan lbih baik lagi..dan dengan kesihatan yang baik ini aku berazam utk teruskan aktiviti ini sejauh mungkin yang aku boleh buat..terkagum kejap malam tadi dengan Prof Azman yang umur dah menjangkau 50++ tapi beraksi seperti orang muda..ternyata badminton dan sukan lain bukanlah hanya sukan meng-khinzir buta..

kembali mengenai badminton balik..nak cerita sikit pasai malam tadi..malam tadi tak ramai..tapi pair yang turun cukup membuatkan aku rasa tegigit kerana semuanya hebat2..umur je yang da tua mereka ni..tapi action still anak muda..

aku dapat juga belasah sampai 4 sets..set last aku yang sangat rancak..cuma sebelum yang last tu..masa aku pair dengan this one uncle..kasut aku belah depan sudah tercabut sikit..


hati aku mula terasa sikit..sebelum ini kasut tuh bawa kemana pun ok jer..berapa lasak pun dia setia jer..semalam terseret sikit je..terus tercabut sedikit depan dia..bingung juga aku..dalam keadaan daif macam ni mula macam macam hal berlaku.

tapi aku habiskan set last aku dengan rancak dan belasah kasut itu habis2an sebab aku takut takdapat rasa da main pakai kasut tuh..tapi alhamdulillah kasut tuh gagah menanti aku hingga set akhir..dan kami MENANG..hekhekhek..hebat tol..

sesudah habis game aku memandang kasut aku dan merasakan aku perlu buat sesuatu untuk perbaiki kasut ini..dan terus memakainya..atau aku...beli je yang baru..hakhakhak..smartkan kasut kat sebelah ni..kalau lar sesiapa yang baca blog ni bemurah hati untuk belikan kasut ini..aku akan nyatakan apa yang bakal dia dapat atas kemuliaan hatinya membelikan kasut ini.

1. Apabila anda belikan kasut ini dengan ikhlas anda serta merta buka buku pahala baru dan mendapat bonus point pahala dari Allah swt
2. Setiap kali saya sarung kasut ini utk bersukan anda akan dapat pahala anda.
3.Setiap kali saya sihat atas bantuan kasut ini setiap kali itulah kredit pahala masuk ke akaun buku anda..wah hebat tak??

Mesti anda tertanya macam mana nk hubungi saya kalau dapat membeli kasut yang comel ini..dropkan saja comment atau email..insyallah saya respond..thanx semua orang

No comments:

Post a Comment