Wednesday 18 May 2011

DIGI WWWOW AWARDS

wow wow wow wwwow..apa kejadahnya semua ini..hah ini yang nk story mory little stoli..sehari dua ni kat era fm pak nil dan geng nakalnya asyik dok ulang ulang pasai award ini..aku pun agak blur apa kepentingan award ini pada masyarakat umum dan apa sumbangan yang bakal diberikan later..so aku buka websitenya utk mendapat kepastian


dan inilah penerangan yang diberikan oleh mereka :
DiGi passionately believes in Internet For All. It doesn’t matter who you are, what you look like, or what your point of views are – The Internet has a place for everyone to be themselves. For the first time in Malaysia, we’re celebrating the Internet with the DiGi WWWOW Awards that is by the people and for the people. The choice is in your hands!

now turn utk cakap oooooooo camtuh..ok good ..so aku glance thru larh category yang ada and tgk tgk lar siapa yang ada tercalon..well as for me benda baru still mencari hala tuju..byk benda boleh diperbaiki..dan aku rasa usaha ini sangat baik..keep it up DIGI u r rock!!aichewah..walaupun aku tak guna DIGI..tapi benda baik kita support larh..anyway da promo ni DIGI tamau calon saya as candidate ke..hakhakhak..acah wak labu jer..alrite all the best sapa yang bersaing..bersainglah cara sihat dan jangan tipu undi k..tak elok..hahaha dan tak kemana pun..fofuler je lebih..

No comments:

Post a Comment