Sunday 15 May 2011

Selamat Hari Guru

hahai entry kali ini membuatkan aku menjadi bingung nak taip apa..tapi aku ingin mengucapkan

"SELAMAT HARI GURU bagi semua guru diseluruh MALAYSIA"


meriahkan ucapan aku??actually aku sendiri taktahu siapa guru kesayangan aku dan siapa yang benar benar aku sanjung sepanjang hidup aku menjadi pelajar..bukan kerna aku ini lupa diri tak sedar siapa yang mengajar aku ABC atau 123..tapi maksud aku di atas adalah tiada guru yang aku buatkan feveret2 ni..semua bagi aku semua guru adalah best dan sangat awesome bagi aku..hah amacam tacing tak..hekhek..aku dah tau da aku ni sweet..hahai..

anyway semoga semua guru didunia ini terus menerus tanpa putus asa utk mendidik anak murid zaman kini yang banyak ragam yang macam macam..and last but not least..wah inggeris communication gitu..aku sarankan semua guru2 amik seni mempertahankan diri..okeh..ok da tata~

No comments:

Post a Comment