Sunday 15 May 2011

FastFive mantap!

Dan sebenarnya biar aku mengaku dulu..aku bosan actually sebab takda apa pun nak dibuat..terasa macam takda life lar plak sejak 2 hari ni..anyway kenapa takda life tuh biar aku sorang je lar tahu..korang takyah susah payah nak tanya kenapa ke apa ke?walaupun niat korang aku tahu semua yang baca blog ni bebaik belaka..

dan mari kita comment sikit FastFive..
aku dah tengok cerita ni kat cinema dengan yang tersayang arr arituh..well belum sempat keluar cinema si dia kata "gempak abis cerita ni..best gila..rasa macam nak tgk lagi"..hah korang pun da dapat sedikit idea kan bagaimana comment bakal aku berikan nanti..tapi aku act cool dengan berkata "biasa larh last episode kan sure nak kasi grab attn supaya nanti orang minta buat lagi" dalam hati aku cerita best ker atau brian o'conner yang comel kerana matanya biru wahai tuan puteri..tapi biasa lah perempuan sifatnyakan suka benda best best..sib baik aku sedikit comel..kalau tak haram..hakhakhak..

dari respond yang aku terima ramai yang kata cerita ini byk tak logiknya dan hasil kajian lebih bertambah benar dengan result menunjukkan bahawa cerita ini terdapat unsur pembohongan yang melampau..namun akibat khayalan yang diberikan unsur pembohongan itu dapat diterima dengan rela hati..

jumaat lepas aku dan officemate aku sekali lagi menonton FastFive ini..itu pun hasil hasutan aku dengan mengatakan cerita ini best..belum start apa lagi kawan aku dah kata logik ke yang lain semua polis dapat cari..Toretto je yang hilang..aku gelak kecik dan kata "kan aku dah warning takda apa yang logik..ini hiburan semata mata"..mereka terima dan sedia utk ditipu lagi..

dan berikut adalah point point yang aku dapat..
1. Mia kan pregnant camner dia leh lompat bangunan tinggi? kan bahaya untuk baby dia..eish eish tipu
2. Mencuri kereta polis takan dorang keluar tuh polis tak sedar..pakai pun baju biasa bukan nyamar..eish eish tipu lagik
3. Merompak balai polis..tarik peti besi sampai tercabut..kuat erk nos power kereta tuh..buatkan aku rasa nak beli sebijik dan try rompak bank kat malaysia (ayat gurau yer jangan tangkap aku)
4. Yang best tuh tiap kali dorang nak halang polis guna peti besi tuh sure peti besi tuh golek pada tempat yang tepat..sudah aku dah bosan kena tipu..haih..

Tapi apa pun bab action dia mmg mantap..thats all tata

No comments:

Post a Comment